Pojawiła się roadmapa do Paralives. Zagramy szybciej w Early Access?
Na oficjalnej stronie internetowej gry Paralives pojawił się szczegółowy harmonogram pracy nad produkcją. Twórcy zawarli w niej nie tylko aktualne postępy prac, ale także przedstawili to, co jeszcze jest do zrobienia. Co dzisiaj wiemy o Paralives? Premiera tuż-tuż?
Paralives – premiera poprzedzona fazą Early Access
Paralives Studio oficjalnie ogłosiło, że początkowo gra będzie dostępna dla wszystkich jako tytuł Early Access. Oznacza to, że twórcy udostępnią produkcję na Steam jeszcze przed oficjalną premierą – jako otwartą Betę. Pozwoli to studiu na zbieranie opinii od graczy oraz ciągłe ulepszanie i dopracowywanie gry, zanim ta zostanie w pełni wydana. Niewiele jeszcze wiadomo o wczesnym dostępie, jego cenie i dacie premiery, ale teraz możemy założyć, że w grę – w takiej lub innej formie – będzie można zagrać wcześniej niż planowano. Często zdarza się, że tytuły Early Access są wydawane po obniżonej cenie niż pełny, gotowy produkt, jednak nie wiadomo, czy Paralives Studio także zdecyduje się na taki krok.
Zobacz także: Paralives – co wiemy o rywalu The Sims? Gameplay, premiera, opinie
Roadmapa Paralives – co wiemy o aktualnym stanie gry?
Wraz z ogłoszeniem wczesnego dostępu, Paralives Studio opublikowało również pełną mapę rozwoju. Plan jest podzielony na 5 kategorii: Paramaker, tryb budowania, tryb na żywo, funkcje ogólne i narzędzia do modyfikacji.
Jak twierdzą sami twórcy, chcieli oni w ten sposób pokazać ludziom planowanie rozwoju projektu takiego jak Paralives i pozwolić im lepiej zrozumieć, ile pracy wymaga stworzenie symulatora życia. W ten sposób studio stara się także zachować przejrzystość i pokazać graczom, czego mogą oczekiwać od produkcji.
Harmonogram ujawnia aktualne postępy w rozwoju gry i przedstawia zakres prac, które zespół ukończył, obecnie bada lub wdraża, a także jakich funkcji można się spodziewać, gdy gra wejdzie już w fazę wczesnego dostępu.
Pełną listę zmian i planów znajdziesz tutaj.
Paralives – The Sims w wersji indie
Projekt Paralives zaczął wchodzić w życie we wrześniu 2018 roku, gdy artysta i twórca gier niezależnych Alex Massé rozpoczął prace nad swoim wymarzonym symulatorem życia. Niecały rok później gra została ogłoszona w poście na Twitterze, a społeczność dosłownie oszalała na jej punkcie. Ze względu na pozytywną reakcję, Massé postanowił rozpocząć pracę nad grą w pełnym wymiarze godzin obiecał wprowadzić ekscytujące nowe funkcje do gatunku symulatorów życia, takie jak bardzo szczegółowy kreator postaci i wiele możliwości dostosowywania poszczególnych mebli.
Zobacz także: Paralives: premiera, platformy i plany na rozwój gry w 2022
Nie ogłoszono jeszcze ceny ani daty premiery gry, ale możemy potwierdzić, że produkcja będzie dostępna dla systemów Windows i Mac za pośrednictwem Steam. Co więcej, ma też obsługiwać treści generowane przez użytkowników w Warsztacie Steam.
Czekacie na oficjalną premierę Paralives, czy kupicie grę już w Early Access?